Little Miss Disgusting || Kampen mot acne

DAG 2 - Roaccutan

Kategori: Allmänt

Så var man inne på andra dagen. Har tagit mina två morgon tabletter och om en timme ungefär vankas det kvällsmat och den tredje tabletten ska intas. Förresten ska vi äta spenatpaj idag, vilket råkar vara min favorit. Kändes bra för har i övrigt haft en ganska dålig dag, ingenting jag ska prata mer om här dock men tänkte att det kunde vara bra att nämna i och med att de flesta som får roaccutan utskrivet har nog lik mig inte det stabilaste psyket. Och ibland räcker det med att veta att man inte är den enda som känner att världen då och då faller samman. I alla fall för mig kan det hjälpa. Men nog om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag tog ju "före-bilder" på min hy igår. Minns ärligt inte när jag tog ett kort utan smink sist, och blev ganska förskräckt. Inte för att vara sådan men har blivit ganska bra på att sminka över 
det, tillräckligt för att min allra närmsta vän skulle utbrista "Men jag trodde ju hyn va BRA nu??" då jag visade bilderna. Jadu, så kan det vara. Har väl inte den grövsta formen av acne, och förhållandevis bra är det nu mot vad det kunde vara för något år sedan, men oavsett så vill jag ju inte se ut såhär. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: