Little Miss Disgusting || Kampen mot acne

DAG 2 - Tetracyklin

Kategori: Allmänt

Wellwell, då var jag här igen. Hat hänt så mycket sen sist, tyvärr mest negativt dock. Testat lite nya grejor, nytt hudvårdsmärke bland annat. Även gjort en kur med syrabehandlingar. Men acnen är sämre än någonsin, och allra värst, mitt ansikte är bokstavligen fyllt av ärr. Så nu har jag bestämt mig för att skita i alla mina tankar om mediciner och hur mycket jag hatar det och testa en kur med tetracyklin. Började igår med det och punktbehandling med basiron. Hoppas på det bästa nu. Men om det inte funkar ska jag gå direkt på roaccutan, vilket helt enkelt måste hjälpa. Sen jobbar jag fortfarande på min skinpicking, går sådär. I mitt fall är varje litet framsteg värt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: