Little Miss Disgusting || Kampen mot acne

DAG 2 - utan skinpicking

Kategori: Allmänt

Då va det två dagar sen jag bestämde mig för att sluta med min skinpicking, eller försöka rättare sagt.. Dagen har gått.. lite sådär. Inte så bra som igår men bara ett litet återfall, drog av kanske ett tiotal små hudbitar och rev upp några småsår så inte jätte farligt även om de va dumt. Men det är så svårt, känns som man fastnar i någon sorts trans, kan ju stå i timmar i den där transen och dra, riva, pilla och klämma. Oftast får jag små klara ögonblick ibland då tankar som "Vad hållet du på med?!" kommer, men de försvinner fortare än kvickt.
 
Imorgon är jag i alla fall iväg hela dagen nästan så borde gå bra.. det jobbiga är att jag inte får sminka mig och ska befinna mig runt hur många tjejer som helst i min ålder, har sån extrem ångest. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: