Little Miss Disgusting || Kampen mot acne

DAG 11 - Roaccutan

Kategori: Allmänt

Oj.. känns så konstigt att det redan gått mer än 10 dagar in i kuren. Men skönt! Läpparna är nu i kritiskt tillstånd, går inte att hoppa över en enda smörjning. Då är det kört. Även ansiktet är torrare, börjar få svårt att sminka mig och ingenting verkar ge tillräckligt mycket fukt utan att även tillsätta massor av fett. Har nu fått byta p-piller med och har inte riktigt samma fart på utbrotten nu, ligger nog på 2-3 nya finnar per dag ungefär. Förutom det har jag ett par dry-patches på kroppen, särskilt bröstet är värst, och jag har även märkt av en klar minskning i hur mycket energi jag har om dagarna. Värk i kroppen samt huvudvärk och känsliga ögon har jag känt av med. Mycket nu. Börjar nästan bli lite jobbigt och känner mig ganska känslosam. Tog bilder på hyn efter en vecka med förresten, de blev väldigt dåliga då jag hade bråttom men tänkte att jag kunde visa dem ändå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: